11 Mayıs 2008 Pazar

ANNE

Uzun yıllar anneler gününü bir evlat olarak annemi sevindirmek amaçlı bir gün olarak kutlamanın ardından ticaret hayatını tanıdıktan sonra bunun ticari amaçlı bir gün olduğunu düşünmeye başladım.Taki annelikle tanışana kadar.Benim için kasım ayı olmasına rağmen oğlumu kucağıma aldığım gündü asıl anneler günü.Hele dışardan baktığımda oldukça normal bulduğum ama yaşadığımda yaradanıma birkez daha hayran kaldığım ve yaşattığı için şükrettiğim emzirme olayını yaşamak bu dünyada hiç bir şeyle kıyaslayamayacağım en mutlu anımdı.Belki çok erkendi ama anneliğin iç sızlatan halini ise oğlumu hastaneden geldiğimizde yıkadıklarında ağlamasını duyduğum an hissetmiştim.Ne onu dokuz ay boyunca karnında taşımak nede dünyaya getirmek için sezaryenin dayanılmaz acısına katlanmak geçebildi.O an gözümden süzülen yaşın etkisiyle nolur ağlatmadan yıkayın dediğimi hatırlıyorum.Tüm canımın acısına rağmen yatağımdan kalkıp banyonun kapısına dikilerek söylemiştim üstelik.O gün dün gibi aklımda.Üzerinden tam 9 yıl geçti hatta ay olarak eklentisi bile var.Şimdi oğullarım büyüdü.Belki fiziksel olarak hala küçükler ama ben şu an onlardan uzaksam bu anı beni yargılamadan bana hakvererek ve anlayarak benimle uzaktan paylaşıyorlarsa sabah gözlerini açar açmaz kimse hatırlatmadan beni arayıp anneler günümü kutlaya biliyorlarsa benim oğullarım büyümüş dememi sizde anlarsınız.
Canım oğullarım siz varlığınızla bana en büyük hediyesiniz iyiliğinizle,kötülüğünüzle,başarılı olun yada olmayın,beni sayın yada saymayın yeterki bir yerlerde ömrümün son anına kadar varlığınızdan haberdar olayım.Çünkü siz hayatımda var olduğunuz andan itibaren beni var edensiniz.Sizden sonra bu hayattaki tek gayem sizelere layık bir anne olmak ve sizleride hayata en iyi şekilde hazırlamak.
Canım annecim hani derdin ya bir gün anne olunca beni anlıyacaksın diye nede boş gelirdi ozamanlar bu cümle.Şimdiyse tümüyle yaşıyorum bu cümleyi beni dünyaya getirirken katlandığın acı,büyütürken yaptığın fedakarlıkların,şu yaşımda bile her canım yanışında benden çok acı çeker halinle yanımda oluşun her şeyden önemlisi varlığın için sana minnettarım.Seni çok seviyorum.Bana bu hayata ve kişiliğime dair kazandırdığın herşey için sana binlerce kez teşekkür ederim.O taktir ettiğin anneyi sen yetiştirdin.İyiki varsın seni çok seviyorum.
ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN........

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bugun gunlerden salı ..bırazdan bana gelıceksınız,ben hazırlandım butun ıslerımı bıtırdım vaktım kalınca pc acıp bıraz takılmak ıstedım .ama keske yapmasaydım ..onceden,ılk olarak msn mı acar maııllere bakardım sımdı senın yazıların oncelıklı...ama keske bugun okumasaydım ..nıe deme sakın .sımdı makyajımı yenıden yapmak zorunda kalıcam ..sebep mı ..aglattın benı .anne olasım geldı bılıyomusun.annemı dusundum.kendımı dusundum.bı cok seyı dusundurttun.annemı en son gordugum 48 saat bıle olmamısken annemı ne kadar cok ozledıgımı dusunudm..sevıyorm senı ya.cok guzel ama bu zamanlama hatam ıcın kendıme kızıyorm.gıdıp makyajımı yapıyorm hadı by...HARİKA ANLATMISSIN..MUHTESEM...HATTA FEVKALADENIN FEVKINDE...

NİL dedi ki...

canım arkadaşım bende seni çok seviyorum.eminimki sende günü geldiğinde mükemmel bir eş,mükemmel bir evlat ve mükemmel bir arkadaş olduğun gibi mükemmelde bir anne olacaksın ve ben birgün bu sayfada anneler günü yazımı senin için yazacağım.yorumun için çok teşekkür ederim.