15 Mayıs 2008 Perşembe

BİRLİKTE AYRILIK

Zaten hayranlık duyduğum ebru sanatına bu klipten sonra bir kez daha hayran oldum.Öylesine büyüleyici ve huzur verici buluyorum ki!Ebruzenin yaptığı çizimlerdeki büyüleyicilik ve huzur hali Müşfik Kenter'in sesli sunumuyla dahada yoğunlaşmış.Sizler ne düşünürsünüz bilemem ama izlemeye değicek bir klip hem Ebru sanatından hemde Müşfik Kenter'in huzur verici ses tonuyla anlattığı hikayeden dolayı.
Bu arada birde dip not düşeyim;yakında burada yaptığım Ebru'ları fotograflayıp sizlerle paylaşıcağım.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Nilay abla nasılsın ? Blogun çok güzelmiş kıvanç ve çağatay bizim siteye (www.ogidogi.com) girsinler arada sırada :)

İkizler from Eskişehir

NİL dedi ki...

canlarım teşekkür ederim.Sizin site almış gitmiş zaten herkez bayılıyor çağatay'ın arkadaşları falan diğer tüm oyun sitelerinden vazgeçip sizinkinin fanatiği oldular sizin sitedeki oyunlar başka hiçbir yerde yokmuş öyle diyorlar itiraf ediyim ben bile kıvanç'ı oynatmak bağanesiyle oldukça fazla vakit geçiriyorum....
ESKİŞEHİRE SELAMLAR.Çok özledim....