17 Mayıs 2008 Cumartesi

NEVA

Kitap almak için kitapçımda bakınırken Ilgın Olut'un NEVA isimli kitabı ilişti gözüme arka sayfasındaki okuyan eleştirilerinin etkisinde kalarak aldım.Aslında bana hitap etmediğini düşünmeme rağmen bişey bana bu kitabı aldırdı.İyikide almış ve okumuşum.Okumaya başladığımda olayları yaşayanın bir erkek olmasına karşın yansıtılmasının güzelliğinin etkisiyle lise yıllarıma döndüm ve çok özlediğimi farkettim.İlerledikçe itiraf etmeliyim sıkıldım taki Neva'yla tanışana kadar.Neva'yı tanıdıktan sonra Ilgın'dan bahseden sıkıcı diye geçiştirdiğim her sayfa hatta her satır önem kazandı ve finalde tüm şaşkınlığıma rağmen ılgın'ın kişiliğindeki son parça yerine oturdu.Ilgın üzerinden geçen yıllara rağmen Neva'nın kemanından çıkan vicdan melodisini dinleyerek hastalarını tedavi ederken ben sadece okumuş olmak için aldığım bu kitabı bitirdikten sonra hiç aklımdan çıkaramadım.

Hiç yorum yok: