12 Ekim 2008 Pazar

İYİKİ DOĞDUM



Küçük kuyruklu kardeşlerle verilen yarış sonunda kazandığım bu hayata başlama serüveni hepinizin bildiği üzere anne karnından doktor amcanın ve ebe teyzenin yardımlarıyla çıkmamın akabinde vuku buldu.O zamandan bu zamana tam otuz yıl geçti.Otuz koca yıl.Bazen çok sıradan, bazen çok sıra dışı, bazen öfkeli, bazen sakin, bazen hüzünlü, bazen mutlu, dolu dolu yaşanmış otuz koca yıl.Belki nadirde olsa keşkeler barındırmış,özlemlerle bezenmiş sonrasında özlenenlere kavuşturmuş,yaşanmış acıları mutluluk ve huzurla silmiş muhteşem yıllar.Umut ediyorum ki bir otuz yıl daha bu dünyada sağlıklı ve sıhhatli olarak yaşayabilirim ve o ömre yapmak,yaşamak,öğrenmek istediklerimi sığdırabilirim.Hala öğrenecek o kadar çok şey var ki.....


Valla ukala deyin,kendini beğenmiş deyin, şımarık deyin hatta belki de başka şeyler ama ne olursa olsun İYİKİ DOĞMUŞUM demekten kendimi alıkoyamıyorum.Aksi halde sahip olduklarımın ve yaşadığım her anın (en acı yada en tatlı olsun asla ayırım yapmıyorum çünkü acı çekmeseydim asla bu kadar olgun ve güçlü olamaz,mutlu olmasam böyle şımaramazdım)bu güzel lezzetini nasıl yaşardım ki...

Oğullarımmmmmm.Sizi çok seviyorum iyiki ben doğmuşumda sizde doğmuşsunuz:)))

Doğum günümü unutmayıp kutlayan Ankara'dan Emine teyzem,İstanbul'dan Şaziye ve sevgi teyzem .Şaka şaka tabiî ki böyle bir şey yazmayacağım ama banal de olacak olsa bu sabah programlarından selam yollama olayını hala çok komik buluyor ve tie almadan duramıyorum.Ayrıca da bu gün benim doğum günüm istediğim kadar saçmalama hakkına sahibim:)))

Doğum günümü unutmayarak kutlayan herkese tek tek teşekkür ederim ,unutmamasını şaşırtıcı bulduklarıma iki kere teşekkür ederim ,unutanlar size sesleniyorum seneye atraksiyonlu bir doğum günü kutlaması bekliyorum bilesiniz...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

HAPPY BIRTHDAY TO YOUUUU...HAPPY BIRTHDAY TO YOUUUU...HAPPY BIRTHDAY DEAR NİİİLAAYY.....HAPPY BIRTHDAY TO YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!! Nice yıllara ve bol bol başarılara koşman ümidiyle...Çorlu'dan İbo

NİL dedi ki...

Sağolasın canım kardeşim.Nasıl mutlu ettin bilemezsin.İyiki varsınız yaaaaaaa...

Adsız dedi ki...

kızım nice 30 yıllara doğduğunda anene ve bana yaşama sevinci verdin hala vermeye de devam ediyorsun unutmaki sen bizim ilk göz ağrımızsın iyik doğdun canım kızım

NİL dedi ki...

Çok teşekkürler canım babammmmm.Bana hayata dair öğrettiğiniz herşey,yanımda olduğunuz her an için;yapmak istediklerimde ve kararlarımda asla önümde değil daima arkamda destek olarak duran tavrınız için sizlere minnettarım.Asla unutmayın sizler benim her iki cihanda baş tacımsınız...