30 Kasım 2008 Pazar

UZUN ÇETREFİLLİ BİR YOLLADAYIM,YÜRÜMEKTEYİM GÜNDÜZ GECE

İşte yine o iğrenç durum.İçinde bulunduğum durumdaki ben beynimde canlandığında, tıpkı film sahnelerini andıran bir hal beliriyor.
Sağ ve solu kurak bir arsalarla dolu bir yol,esen rüzgar çalıları toparlayıp bir yumak halinde savuruyor etrafa.Bir çatal yol o yolun başında ne tarafa gideceğini şaşkın,kararsız ama bir okadar da sakin tavırlar eşliğinde düşünen biri.İşte ben.
O az önce yol kenarındaki uçsuz bucaksız arsalarda çalıları toparlıyarak bir yumak haline getiren rüzgar sırtamdan adeta gitmem gereken yola doğru şiddetle itmekte beni.
Orada durmuş uzun uzun bakıyorum.Seçilecek yol belli aslında.Nedenleri,niçinleri bir bir ortada.Çok uzun zamandır hazırlığı yapıldı bu kavuşmanın.
Bir kez daha öğretti hayat bana istenenin beklenmeyen zamanda geldiğini.Belkide yürekten isteyerek beklemekti işin sırrı.İstemenin ardından farkında olmadan dahi çabalamaktı o bekleyişinse açılımı.
Olması istenen ama beklenmedik hızla gelişen bir süpriz düşürdü beni bu yol ayırımına.
Hani son zamanlarda diyorum ya hep şaşırmayı unuttum.Yine bir öğreniş bu benim için ,yine şaşkın değilim şaşıramadım.Ama çok hazırlıksız yakalandım yine diğer bir çok zaman ki gibi.
Orda ,yol ayrımında durup düşünmek çok anlamsız.Kafayı boşa yormaktan başka bir işe yaramayacak.Üstelikte diğer yol sadece akıl karıştırmak için düştü hatırına.Yolun belli NİL yolun belli....


Her zamankinden fazla cesaret,
Her zamankinden fazla zeka,
Her zamankinden fazla sabır ve bunları her zamankinden fazla kullanabilecek GÜÇ....

2 yorum:

Burcu SezeR dedi ki...

O yollar hiç biter mi Nil ??

NİL dedi ki...

Haklısın burcu hayatımız boyunca o yollar hiç bitmeyecek...