4 Haziran 2008 Çarşamba

YENİ


Upuzun saçlarım vardı benim,her santiminde sanki her bir yılın emeğini,sabrını,hüznünü,mutluluğunu saklıyan.Kısacık kestirdim bugün.Yerde duran yıllarıma çarptı birden gözlerim.Uzun uzun baktım onlara anılarımdı sanki yerde duran,sabrımdı,bekleyişimdi.Sabırda bitmişti artık,bekleyişte.Vakti gelmişti fazlalıkları kesip atmanın.Öyle yaptım bende.Belkide kendimi yenileyişimin son adımıydı bu.Yeni bir hayata başladığım bu yılda eskiden kalan tek şeyin finali yada belkide unutmanın kolay seçimindeki bir sıralamaydı.Herşeyi bir bir yok etmek....
Herzamankinden bile erken uyanıyorum artık.Günü aydınlatan güneşin doğuşu bile ruhumun aydınlanmasından sonra gerçekleşiyor.Gün ağırıyor.Yeni bir gün başlıyor.Ben her gün sadece gözümü açıyormuşum meğer.Birgün uyandığımda farkettim ve o uyanışın ardında her sabah bir uyanış oldu hayata.Şimdilerde ise her sabah uyanmıyorum sanki her sabah yeniden doğuyor ve büyüyüyorum.
Nasıl da güzel korktuğum yaşlarım.Söylemeye bile dilim varmazdı daha otuzuma beş varken bile yirmili yaşlarımdan kopmaktan nasılda korkardım bir bilseniz.Ama nerden bilirdimki yirminin başından sonuna kadar yaşadığım,bende varım dediklerimi otuzların her bir yılında katlanarak yaşayacağımı.
SAÇLARIMI BİLE KESTİRDİM DİYORUM YAA...!VARIN GERİSİNİ SİZ ANLAYIN.
Yeni bir GÜN
Her yeni güne uyanan yeni bir BEN
Yeni bir BAKIŞ AÇISIYLA
Yeni görünüşüme SEVGİLER....

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Allah Allahhh...Bir insan saclarına bile nasıl yazı yazabilir yaa???Nasıl bu kadar hisli,duygusal ne biliiim edebi olabilir???Süpersin walla arkadaşım.
Bu arada gerçekten saçlarınımı kestirdinnn???Nasıl yaptınnn???Cesaretine hayran kaldım:))
Yeni bir bakış açısıyla yeni görünüşüne sevgiler...Özledim seni.

Adsız dedi ki...

valla cok super oldu sacların arkadasım ...senı cok farklı gosterdı ..gercı yuregındekı guzellık hepsınden de guzel...

Adsız dedi ki...

Çok Güzelmiş
Yhaa etkisinDe kalıo inSan mcxx

Adsız dedi ki...

Allahm AbLam dğLmi*???